Bon any!

13 01 2012

Estimats tots!

Un dels meus propòsits del nou any es trobar temps setmanalment per dedicar a la Cocota, perquè ens ho mereixem tots. Però no és (o no pretenc que sigui!) un propòsit com el de fer esport o estudiar anglès(!!), la Cocota va ser creada per una raó, perquè em semblava necessària, i ho esteu demostrant accedint-hi, afegint-hi comentaris, i tenint la paciència de no desistir tot i la manca d’informació dels darrets mesos.

I avui he començat.

Però si bé quan venia cap a la Biblioteca de Sant Agustí ja pensava en el doll d’informació que havia de penjar i que havia de revisar de tots els mitjans de comunicació i del que en feu arribar, al llarg de tota la tarda només he pogut penjar dues notícies!!

Bé, el sistema se m’ha posar en contra, i crec que és per dos motius: s’ha fet solidari amb vosaltres (així us tornareu a acostumar a les novetats de la Cocota, però de mica en mica!!) i perquè potser em vol fer desistir en l’intent.

Però no!, crec que tindré prou voluntat perquè cap sistema no em privi, només començar, d’un dels meus bons propòsits per al nou any.

Així doncs, “endavant les atxes!”, que la vida és dura, però jo no penso defallir!!

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

