La Comunitat de Treball dels Pirineus estrena la campanya “L’any dels Pirineus”.

6 01 2011

NOTÍCIA DE PREMSA (Font: Ràdio Seu, 3 de gener de 2011)

La Comunitat de Treball dels Pirineus vol que el 2011 sigui l’Any dels Pirineus. Amb aquest lema s’ha batejat una campanya que, al llarg de tot aquest any que comença, pretén donar un nou impuls tant a la promoció econòmica i turística com al refermament de la identitat i la diversitat de la serralada.

L’Any dels Pirineus espera, segons els seus impulsors, rellançar un conjunt d’actes culturals, esdeveniments esportius i conferències per refermar el protagonisme de la regió no només a les dues bandes de la frontera sinó al conjunt d’Europa.

Entre els actes que s’hi han inclòs, de moment hi ha propostes tan variades com el nomenament d’Escaldes-Engordany com a Capital de la Cultura Catalana, el festival Pirineos Sur a l’Aragó, la cursa ciclista Quebrantahuesos i la competició d’esquí i snowboard Winter Fise, a Peyragudes. En el projecte s’hi han implicat la Unió Europea i els governs de Catalunya, Andorra, Llenguadoc-Rosselló, l’Aragó, Navarra, Euskadi, Migdia-Pirineus i Aquitània.

El Pirineu, al calendari de Descobrir Catalunya

En el mateix àmbit de promoció, el Pirineu també és protagonista del calendari del 2011 que reparteix aquests dies la revista Descobrir Catalunya. La publicació havia arribat a un acord amb la Diputació de Lleida per tal que els paisatges de la demarcació siguin els protagonistes del nou calendari. S’hi ha inclòs, entre d’altres, el romànic de la vall de Boí, el Parc Nacional d’Aigüestortes, la reserva de fauna de Boumort, l’església de Santa Maria d’Unha i les falles del Pirineu.

Advertisements

Accions

Information




%d bloggers like this: